Międzynarodowa kampania Grupy Azoty nagrodzona trzema Złotymi Spinaczami

2015-12-13 22:55

Grupa Azoty wraz z Maurent PR zostały nagrodzone trzema statuetkami Złotych Spinaczy w 13. edycji najbardziej prestiżowego konkursu public relations organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Wyróżnienie przyznane zostało za realizację projektu międzynarodowej komunikacji Grupy Azoty. Projekt jest prowadzony przez Grupę Azoty oraz biura Maurent PR w Warszawie i Londynie, które opracowały międzynarodową strategię skierowaną na działania medialne oraz instytucjonalne.

Reklama: muzyka na żywo na najwyższym poziomie !!! - www.prokoncert.pl - Profesjonalna oprawa muzyczna imprez firmowych, bankietów, spotkań biznesowych, koncertów klubowych i plenerowych, imprez okolicznościowych

W październiku kampania została zakwalifikowana przez 48-osobowe jury konkursu do ścisłego finału 

w kategoriach Media Relations, Business-to-Business PR oraz Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka. W piątek w trakcie uroczystej gali przedstawiciele Grupy Azoty i Maurent PR odebrali wszystkie trzy statuetki.

Cieszymy się, że unikalny projekt ekspansji międzynarodowej został doceniony w najważniejszym konkursie branży PR w kraju. To wspaniałe zwieńczenie naszej pracy włożonej w budowanie wizerunku Grupy Azoty i promowania jej działań na najważniejszych światowych rynkach – mówi Elżbieta Łabno, Dyrektor Biura Korporacyjnego Public Relations Grupy Azoty.

W dobie natłoku informacyjnego, efektywne dotarcie z komunikacją do rynków międzynarodowych jest dużym wyzwaniem. Pokazaliśmy Grupę Azoty jako nowocześnie zarządzaną i dynamicznie rozwijającą się firmę, gotową do rywalizacji na wyjątkowo konkurencyjnym rynku europejskim – dodaje Zbigniew Jankowski, Partner Zarządzający Maurent PR.

Głównym celem kampanii jest zwiększenie wiarygodności i rozpoznawalności Grupy Azoty poza granicami kraju także poprzez organizacje i media, w których polskie firmy były dotychczas niemal nieobecne.

W efekcie podejmowanych działań Grupa Azoty została m.in. Partnerem Branżowym Światowego Forum Ekonomicznego w Davos oraz członkiem prestiżowego londyńskiego Królewskiego Instytutu Stosunków Międzynarodowych Chatham House – w obu przypadkach jako pierwsza firma z Polski.

W ramach projektu, Grupa Azoty wzmocniła także relacje robocze z czołowymi międzynarodowymi instytucjami finansowymi, w tym z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym oraz Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju. 

O biznesowych działaniach Grupy Azoty informowały największe tytuły medialne na świecie, m.in. Financial Times, The Economist, The New York Times, Bloomberg i Reuters.

Coroczny konkurs Złotych Spinaczy organizowany jest od 2003 roku przez Związek Firm Public Relations. Głównym celem konkursu jest kreowanie pozytywnego wizerunku branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów.

Materiały: grupaazoty.com



Wpisz swoją opinię:

Przepisz tekst z obrazka: Obraz CAPTCHA
Podpis:
Opinie:
Ten artykuł nie posiada jeszcze żadnych opinii.