Akcja „Jestem ZA rozbudową Gemini Park Tarnów” odbiła się szerokim echem!

2017-10-13 17:16

Głosy ponad 43 tysięcy mieszkańców Tarnowa i okolicznych miejscowości, które były efektem akcji „Jestem ZA rozbudową Gemini Park Tarnów”, zostały docenione oraz wyróżnione na arenie ogólnopolskiej! Podczas gali PRCH Retail Awards, przedstawiciele Polskiej Rady Centrów Handlowych wyróżnili Gemini Park Tarnów za kampanię Public Relations Centrum Handlowego roku 2017.

Dzięki zaangażowaniu klientów Gemini Park, akcja wsparcia dla największego centrum handlowego w regionie, pomimo, że nie przyniosła zmiany decyzji Rady Miejskiej, została dostrzeżona i doceniona za niespotykany rozmach i zaangażowanie tak wielu osób. 12 października z rąk przedstawicieli Polskiej Rady Centrów Handlowych, Dyrektor ds. Marketingi i PR tarnowskiego Gemini Kinga Witek odebrała tę cenną, bo przyznaną przez branżę, nagrodę.

PRCH Retail Awards to najważniejsza gala branżowa w Polsce, stąd tym bardziej warto docenić i podkreślić, że w tym roku wyróżnienie za najlepszą PR-ową akcję centrum handlowego wygrało... 43 tysięcy ludzi z Tarnowa i okolic! Właśnie tyle osób podpisało listę z poparciem dla rozbudowy Gemini w Tarnowie, a fachowcy z Polskiej Rady Centrów Handlowych docenili to, dokładając „swój podpis pod petycją” i potwierdzając tym samym, że była to jedna z najlepszych kampanii PR roku.

- Otrzymana nagroda, mająca poparcie w tak dużej liczbie naszych odwiedzających, jest mocno budująca i motywująca do dalszych działań. Przyznanie wyróżnienia przez Polską Radę Centrów Handlowych, dodatkowo utwierdza w przekonaniu, że warto angażować się w strategię rozwoju i dążyć do realizacji celów, w których również zawiera się rozwój naszego miasta – mówi Kinga Witek, Dyrektor ds. Marketingu i PR Gemini Park Tarnów.

Gemini Park Tarnów zdecydowało się na kampanię PR „jestem ZA rozbudową”, gdyż po 4 latach starań uzyskania pozwolenia na rozbudowę centrum handlowego, proces ten został zablokowany przez tarnowskich Radnych.

Decyzja Gemini o rozbudowie podyktowana była licznymi zapytaniami ze strony mieszkańców o nowe sklepy, a także osiągniętym w krótkim czasie dobrym wyniku komercyjnym. Kolejnymi czynnikami było duże zainteresowanie ze strony znanych polskich i zagranicznych marek, które chciałyby otworzyć w Gemini swoje sklepy.

Powyższe argumenty zdecydowały o przeprowadzeniu PR-owej kampanii „jestem ZA” wśród mieszkańców Tarnowa i regionu, mającej na celu zebranie głosów poparcia za możliwością rozbudowy Gemini. Pozyskane wyniki zostały przekazane Władzom miejskim, jako głos mieszkańców. Podczas 4-miesięcznej kampanii zebrano dokładnie 43 060 głosów popierających rozbudowę, które zostały złożone Prezydentowi oraz Radzie Miejskiej, jednak nie wpłynęły one na zmianę decyzji.



Wpisz swoją opinię:

Przepisz tekst z obrazka: Obraz CAPTCHA
Podpis:
Opinie:
Ten artykuł nie posiada jeszcze żadnych opinii.