Nowe marki i nowe możliwości - wystartowała 5. edycja konkursu Papaya Young Directors

2018-02-19 19:30

1 lutego wystartowała 5. edycja kreatywnego konkursu organizowanego przez Papaya Films. Papaya Young Directors kierowany jest do młodych twórców w wieku 20-30 lat: studentów szkół filmowych, początkujących copywriterów, filmowców i wszystkich tych, którzy nie boją się łamać stereotypów i myśleć nieszablonowo. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest napisanie eksplikacji w odpowiedzi na creative startery marek Partnerów Głównych, a pula nagród tegorocznej edycji to łącznie 60 000 zł. Zgłoszenia przyjmowane będą do 2 marca 2018 roku.

W tym roku na uczestników czekają nowe marki, które zadebiutują na polu konkursowym: EB, McDonald’s, PZU, Fundacji Orange, DPD oraz Sprite.

Więcej informacji o konkursie przesyłam w załączeniu, a pliki do pobrania pod linkiem: https://we.tl/HouJpsZpwG



Wpisz swoją opinię:

Przepisz tekst z obrazka: Obraz CAPTCHA
Podpis:
Opinie:
Ten artykuł nie posiada jeszcze żadnych opinii.