Miejsce na Twoją reklamę !


Gemini Park: Trzy lata na tarnowskim rynku

2013-09-25 00:43

Minęły trzy lata od momentu, kiedy próg Gemini Park Tarnów przekroczyli pierwsi klienci. Przez ten okres Centrum zyskało wielu zaufanych klientów oraz na stałe wpisało się w życie miasta i regionu. Uznanie mieszkańców Tarnowa oraz okolic skutkuje tym, że jeszcze chętniej robią tu zakupy i spędzają swój wolny czas.

Przez ten czas największe w regionie Centrum Handlowe zasłużyło na miano najpopularniejszego miejsca zakupów mieszkańców Tarnowa oraz okolic.

- Za sukcesem tarnowskiego Gemini stoi przede wszystkim odpowiedni dobór marek, bardzo dobra lokalizacja i dojazd, wygodny parking oraz fakt, że wszystkie najważniejsze artykuły klienci mogą znaleźć w jednym miejscu – mówi Zbigniew Nowak, Dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów. - W naszych działaniach dążymy do stworzeniach klientom miejsca, w którym każdy w komfortowych warunkach i przyjaznej atmosferze znajdzie coś dla siebie - dodaje.

Centrum notuje stałe wzrosty odwiedzalności i obrotów najemców. Od początku działalności Gemini odwiedziło ponad 14 mln 380 tys. klientów, a w samym 2013 r. do Centrum przyszło już blisko 4.000.000 kupujących. W porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłym, Gemini zanotowało wzrost o ponad 27% więcej klientów, co potwierdza jego pierwszoplanową rolę w regionie.

- Cieszymy się, że aż tylu klientów nam zaufało, robiąc udane zakupy i uczestnicząc w organizowanych przez nas wydarzeniach. Mamy nadzieję, że przez kolejne lata będziemy równie aktywnie uczestniczyć w życiu mieszkańców Tarnowa i regionu – mówi Kinga Witek, Dyrektor ds. Marketingu i PR Gemini Park Tarnów.

Bez wątpienia Gemini jest Centrum Handlowym, w którym na brak wydarzeń nie mógł nikt narzekać. Ponad 120 imprez i eventów, popularne gwiazdy, wiele konkursów i atrakcji, których większość została utrwalona na ponad 60 filmach wideo – to tylko kilka wyników, którymi może pochwalić się Gemini Park Tarnów. Oryginalne projekty, jak choćby wyróżniona główną nagrodą prestiżowego PRCH Retail Awards akcja „Zamieszkaj w Gemini”, czy „GeminiTV” – pierwszy w Polsce koncept telewizji internetowej stworzony przez Centrum Handlowe, to kolejne elementy strategii, które warto wyróżnić.

- Od samego początku funkcjonowania Centrum ustawiliśmy poprzeczkę bardzo wysoko. Wypracowana pozycja lidera zobowiązuje do ciągłego dbania o zdobyte zaufanie klientów. Stąd też podejmujemy działania mające na celu ulepszenie oferty handlowej, a także systemu udogodnień dla klientów – mówi Zbigniew Nowak.



Wpisz swoją opinię:

Przepisz tekst z obrazka: Obraz CAPTCHA
Podpis:
Opinie:
Ten artykuł nie posiada jeszcze żadnych opinii.