Gemini TV nominowane do prestiżowej nagrody branżowej

2013-10-21 11:28

Gemini TV – multimedialny projekt Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów został nominowany w konkursie Polskiej Rady Centrów Handlowych „PRCH Retail Awards 2013” w kategorii Kampania Public Relations 2013. Laureatów konkursu poznamy 17 października w warszawskiej Fabryce Trzciny. To już kolejne wyróżnienie tarnowskiego Gemini przez konkursowe jury.

Gemini TV to intrygująca i nowoczesna kampania wizerunkowo – PR’owa, poświęcona działalności Centrum Handlowego. W tym cyklicznym programie klienci mogą znaleźć relacje z wydarzeń, eventów, wizyty w sklepach czy rozmowy z zaproszonymi gośćmi.

Poszczególne odcinki pokazują Gemini od kulis tak, aby klienci zobaczyli, że jest ono przyjaznym miejscem do spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Gemini TV emitowane jest na kanale YouTube, na stronie internetowej Centrum, fanpage’u na Facebook’u, jak i w lokalnych telewizjach internetowych.

- Bardzo się cieszymy, że już po raz drugi z rzędu działania realizowane przez Gemini Park Tarnów, zyskują uznanie w oczach Jury i mają szansę otrzymania miana najlepszej kampanii public relations zrealizowanej wśród Centrów Handlowych w Polsce. Czujemy się wyróżnieni i liczymy na to, że nasz projekt zostanie nagrodzony – mówi Kinga Witek, Dyrektor ds. Marketingu i PR Gemini Park Tarnów.

To kolejne wyróżnienie tarnowskiego Centrum w tym branżowym konkursie. Podczas zeszłorocznego finału konkursu PRCH Gemini Park Tarnów otrzymało główną nagrodę w kategorii: Kampania Wizerunkowa Centrum Handlowego Roku 2012 za akcję „Zamieszkaj w Gemini Park Tarnów”.

Nagrody PRCH Retail Awards są niezależnym programem konkursowym dla branży handlowej. Przyznawane są od 2010 roku, skupiając sieci handlowe, deweloperów, zarządców, inwestorów i osoby zajmujące się marketingiem. Jury konkursowe złożone jest ze specjalistów branży handlowej i oceniają kompetencje, umiejętności, know-how oraz innowacyjność i kreatywność prowadzonych projektów oraz kampanii marketingowych.

W tym roku Jury PRCH Retail Awards przeanalizuje aż 42 projekty. Laureatów poznamy 17 października w warszawskiej Fabryce Trzciny. Wieczór poprowadzi Marcin Prokop oraz Anna Szmeja-Kroplewska, dyrektor generalna PRCH.



Wpisz swoją opinię:

Przepisz tekst z obrazka: Obraz CAPTCHA
Podpis:
Opinie:
Ten artykuł nie posiada jeszcze żadnych opinii.