Taylor Swift pobiła rekord Vevo

2015-05-28 20:40

Niesamowity teledysk Taylor Swift "Bad Blood” trzyma od teraz nowy rekord Vevo, który wynosi aż 20,1 mln wyświetleń w 24 godziny. Chwilę po telewizyjnej premierze teledysk miał swoją ekskluzywną cyfrową premierę na Vevo. Taylor ukradła koronę Nicki Minaj i jej “Anacondzie", która trzymała rekord od sierpnia 2014 z wynikiem 19,6 mln odsłon.

Reklama: muzyka na żywo na najwyższym poziomie !!! - www.prokoncert.pl - Profesjonalna oprawa muzyczna imprez firmowych, bankietów, spotkań biznesowych, koncertów klubowych i plenerowych, imprez okolicznościowych

Swift konsekwetnie buduje coraz większą publiczność dla swoich teledysków, notując już w sumie ponad 5 miliardów wyświetleń łącznie na Vevo. Warto dodać, że oprócz rekordu ostatniego videoklipu, aż 11 jej teledysków, w tym "You Belong With Me,” “Mine,” “We Are Never Ever Getting Back Together,” “I Knew You Were Trouble,” “Everything Has Changed,” “Mean,” “Love Story,” “22,” “Shake It Off,” “Blank Space” oraz “Style” posiada Certyfikat Vevo (nagrodę Vevo przyznawaną teledyskom powyżej 100 milionów wyświetleń).

Więcej informacji o Vevo: 

Vevo to najpopularniejsza platforma muzyczna oferująca najlepsze teledyski i znakomite programy muzyczne, notując globalnie ponad 11 miliardów wyświetleń miesięcznie (w Polsce 270 milionów). Vevo dostarcza bibliotekę ponad 140 000 teledysków od 60 000 artystów, autorskich programów muzycznych i koncertów na żywo każdemu na naszej planecie, kto kocha muzykę i chce ją mieć zawsze na wyciągnięcie dłoni. Fani mogą oglądać filmy zarówno na stronie internetowej VEVO.com, aplikacjach na smartfony, tabletach oraz na konsolach, jak i na Smart TV. Od 2013 roku jesteśmy dostępni także poprzez VEVO TV - całodobowego kanału muzycznego, który tworzą nasi muzyczni eksperci. Dodatkowo, VEVO współpracuje z dziesiątkami stron internetowych i aplikacji, umożliwiając fanom oglądanie teledysków gdziekolwiek i kiedykolwiek chcą. Od dnia powstania w 2009 roku ogromna skala działania i szybki rozwój VEVO przyciągnął już ponad 1100 reklamodawców z całego świata.

Materiały: Sony Music



Wpisz swoją opinię:

Przepisz tekst z obrazka: Obraz CAPTCHA
Podpis:
Opinie:
Ten artykuł nie posiada jeszcze żadnych opinii.